ELEKTRONICKÁ PŘÍRUČKA DIGITÁLNÍCH OBJEKTŮ - DOMINO
Materiál v kompletní podobě (Hv od strany 15) ke stažení ZDE
Materiál seznamuje žáky s hudební abecedou, s pojmy melodie stoupavá – klesavá.
Obsahem hodiny je barokní hudba, tvorba a životní osudy J. S. Bacha, zpěv, tanec, hra na hudební
nástroje, týmová hra, skupinová práce. Odkaz na sestřih videa mapujícího výuku je součástí metodiky, také odkaz na prezentaci.
Materiál má žáky seznámit s hudebními nástroji a jejich rozdělením, aby podle poslechu poznali,
o jaký hudební nástroj se jedná.
Poznávání a třídění hudebních nástrojů.
Šablona je určena pro 1. ročník. Pojmy: nota čtvrťová, osminová, tón dlouhý, krátký.
Žáci rozlišují noty podle jejich délky, umí je zapsat a zjistí podle not rytmus jednoduchých písní.
Rozšiřování, využívání a třídění znalostí z hudební nauky, chápání rozdílu používání jednotlivých
posuvek.
Žáci se pomocí interaktivní prezentace seznámí se životem a dílem nejznámějších českých hudebních skladatelů.
Píseň Avignonský most a jednoduché pohybové ztvárnění. J. S. Bach – poslechy – Toccata a fuga
d moll. Procvičování hudební abecedy.
Využití moderní technologie pro různé aktivity v hodinách HV.
SKLADBY MISTRŮ V JEDNOM aneb to by Vás nenapadlo!
Klasika na dosah - hudební pojmy na vlastní uši
Procvičte si hudební formy a dějiny hudby v interaktivních výukových programech ČR - D dur.
Hudební nauka od základů
- vysvětlení učiva formou animovaného videa (stupnice, intervaly, akordy), autor Martin Profous
Hudební nauka na pohodu
- videa s učivem, procvičování a pracovní listy (autor Jakub Kacar)
Zábavné procvičování hudební nauky (autor: Martin Vozar)
Hudební kvízy
Hudební osmisměrky
Hudební křížovky
Hudební pexesa
Hudební puzzle
Kvízy z hudební nauky pro všechny
Zajímavé odkazy ze slovenského rozcestníku
Barevné kamínky - iŠkolička
Zdarma přístup k on-line výukovým interaktivním programům kroměřížského vydavatelství Barevné kamínky pro mateřské školy a první ročník základních škol
Informace a konkrétní úkoly Vám může poskytnout i Váš vyučující vybraného předmětu.
Žádné komentáře:
Okomentovat